keskiviikko 3. joulukuuta 2008

Laitostuminen/ mökkihöperyys

Aluksi tuntui ettei aika kulu eteenpäin juuri ollenkaan, kun jouduin sairaslomalle.
Nyt tuntuu, että päivät ovat ohi ennenkuin huomaakaan.
Olen asettautunut sohvalle ja ollut vain.
Tosin tänään olen kutonut jo kolme villapaitaa ; ) ja kello on vasta 11.12.
No, villapaidat ovat miniatyyrikokoisia ja tarkoitukseni on laittaa ne joulukortteihin.

Eilen kävin "tuulettumassa" ja hoidin pari pientä työasiaa.
Tuntui hyvältä, mutta olin aivan poikki niiden jälkeen.
Oli kamalan vaikeaa ajaa autolla, kun leikkaushaavaa kiristi ja
jotenkin olen tullut niin mökkihöperöksi, että tuntui ettei kuule mitä ihmiset sanovat.
Umpparileikkauksen ei kyllä pitäisi vaikuttaa kuuloon,
mutta ehkä mulla on erikoinen fysiikka tai jotain?
Onkohan jotain sairaslomalaisten omaa chattia?

Ei kommentteja: