keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Kauneutta



Olen katsellut pieniä yksityiskohtia-
ihastellut niiden kauneutta.
olen yrittänyt löytää jotain kaunista,
ilahduttavaa,
sellaisinakin päivinä kun tuntuu ettei mikään luista.

Yhä vain kärsin selkäkivuista,
tuntuu ettei mikään muutu. Aina vain lisää lääkkeitä.
Olen niihin niin kyllästynyt,
koko elimistöni on.
Näin vain on nyt,
minun osani.

Ahdisti ja suututti katsoa Mot-ohjelmaa, jossa Pirkko Jalovaara piti sairauksia demonien aiheuttamina.
No, en koe aiheuttaneeni sairauttani itse,
enkä aio mennä manattavaksi.
Rukoilemiseen uskon.
Olen saanut suurta apua siitä,
kun puolestani on rukoiltu.
Aivan erityisesti se kosketti, kun makasin sairaalassa.

Tänä aamuna ei aurinko paistanut,
mutta koiran iloinen hännän heilutus aamulenkillä ilahdutti kovin!
Illalla aion uskaltautua Tuomiokirkkoon,
jossa on kehorukousta.

Ei kommentteja: